Często zadawane pytania
Pytania ogólne
Nasi specjaliści mają przy sobie wszystkie niezbędne narzędzia do sprzątania mieszkania i mycia okien. Wykorzystujemy profesjonalne środki czystości Medisept, w razie potrzeby możemy przyjść z odkurzaczem. Każdy Wykonawca ma zestaw z 5-7 detergentów, mikrofibry do różnych powierzchni, wiadro i mop, gąbki, skrobak, szczotkę do sierści. Tobie pozostaje tylko otworzyć drzwi.
Przyjmujemy zamówienia z Warszawy i okolic. Po złożeniu zamówienia wybierz swoje miejsce zamieszkania, a my poinformujemy Cię o ewentualnej dopłacie za dojazd.
Działamy także w Krakowie i Białymstoku.
Sprzątanie
Możesz zamawiać sprzątanie nawet dzień w dzień – przyjedziemy do Ciebie już trzy godziny po złożeniu zamówienia. Możesz też złożyć zamówienie zawczasu. Jeżeli zamówisz sprzątanie miesiąc wcześniej, nie musisz się martwić, będziemy u Ciebie we wskazanym czasie.
Przy składaniu zamówienia masz możliwość wyboru jednej z opcji:
- „można rozpocząć sprzątanie o dowolnej godzinie" - uprzedzimy Cię, o jakiej dokładnie godzinie przyjdzie nasz wykonawca
- „doprecyzuję przed dniem sprzątania” - skontaktujemy się z Tobą i wspólnie zadecydujemy, o której godzinie rozpoczniemy sprzątanie
Na naszej stronie internetowej znajduje się oddzielna zakładka, gdzie w sposób graficzny prezentujemy nasz sposób liczenia okien. Jedno okno to dwa skrzydła niesięgające podłogi lub jedna sekcja do podłogi. Podwójne okna liczymy jako dwa okna. Natomiast drzwi balkonowe to jedno okno w naszym rozumieniu.
To jest okno dwuskrzydłowe, liczy się je jako jedno okno
Jednoskrzydłowe wąskie okno to pół okna
Jeżeli Twoje okno ma trzy skrzydła, to 1,5 okna
Drzwi balkonowe i okno to 2 okna
Jedna sekcja do podłogi liczona jest jako jedno okno. Na obrazku jest 5 okien
Jeśli okna nie sięgają podłogi, są liczone po skrzydłach. Na obrazku są 2 okna (4 skrzydła)
Jeżeli w Twoim zamówieniu wychodzi 9,5 okna, zaokrąglij w dół do 9.
Jedno skrzydło/sekcja okna francuskiego (okno do podłogi), to jedno okno. Jeżeli masz podwójne okna, są one liczone jako dwa okna.
Możesz zamówić mycie okien oddzielnie lub razem ze sprzątaniem mieszkania. Zamówienie można opłacić kartą lub gotówką. W zimne miesiące okna myjemy tylko od wewnątrz.
Dokładnie tak, jak okna. Liczymy skrzydła. Jeżeli masz 8 skrzydeł niesięgających podłogi, to są to 4 okna, jeżeli 4 skrzydła do podłogi – to są 4 okna. Tak samo jak z oknami, 2 skrzydła niesiągające podłogi to jedno okno, skrzydło/sekcja do podłogi – to również jedno okno.
To jest okno dwuskrzydłowe, liczy się je jako jedno okno
Jednoskrzydłowe wąskie okno to pół okna
Jeżeli Twoje okno ma trzy skrzydła, to 1,5 okna
Drzwi balkonowe i okno to 2 okna
Jedna sekcja do podłogi liczona jest jako jedno okno. Na obrazku jest 5 okien
Jeśli okna nie sięgają podłogi, są liczone po skrzydłach. Na obrazku są 2 okna (4 skrzydła)
Jeżeli w Twoim zamówieniu wychodzi 9,5 okna, zaokrąglij w dół do 9.
Jedno skrzydło/sekcja okna francuskiego (okno do podłogi), to jedno okno. Jeżeli masz podwójne okna, są one liczone jako dwa okna.
Możesz zamówić mycie okien oddzielnie lub razem ze sprzątaniem mieszkania. Zamówienie można opłacić kartą lub gotówką. W zimne miesiące okna myjemy tylko od wewnątrz.
Nie przestawiamy mebli
Nie czyścimy zasłon
Nie myjemy żyrandoli i lamp sufitowych (plafonów)
Nie myjemy klatki schodowej
Nie myjemy sufitów
Nie przeprowadzamy dezynfekcji pomieszczeń
Opłata
Możesz opłacić sprzątanie gotówką lub kartą. Listę swoich zamówień i opłat znajdziesz na swoim koncie osobistym.
Możesz opłacać sprzątanie jako osoba prawna. Przygotujemy wszelkie niezbędne dokumenty i wystawimy fakturę.
Jeżeli opłacasz zamówienie gotówką, nie wystawiamy rachunku. Jest to zgodne z regulacjami prawnymi, dotyczącymi dojazdowych usług sprzątania pomieszczeń. Nasi wykonawcy zostawią check-listę z sumą, datą i danymi sprzątania, zawsze dostaniesz również SMS/maila z potwierdzeniem.
Jeżeli płacisz za sprzątanie kartą, dostaniesz rachunek elektroniczny.
Po zakończeniu zamówienia, ostateczna opłata za sprzątanie zostanie pobrana z karty, pod warunkiem braku reklamacji dotyczących jakości usługi. Przy składaniu zamówienia tylko zablokujemy kwotę zamówienia. Jeśli zdecydujesz się anulować zamówienie, kwota zostanie natychmiast odblokowana.
Nasze ceny są stałe. Wyliczamy je na podstawie naboru usług i tego, ile czasu trzeba na nie poświęcić. W rzeczywistości mamy stałe ceny określonych usług, zestawów usług i czasu pracy wykonawców. Na przykład mycie piekarnika zawsze kosztuje 45 zł – nawet jeśli na jego umycie potrzebne jest półtorej godziny. Cena sprzątania kawalerki wyliczana jest w oparciu o 3 godziny pracy. Jeżeli wyjdzie jednak 6 godzin, możemy poprosić o dodatkową opłatę 1-2 godzin – jednak zawczasu Cię uprzedzimy i omówimy to z Tobą.
Przy składaniu zamówienia przez stronę internetową z prawej strony wyświetla się szacowany czas sprzątania, przez telefon informują o tym nasi menadżerowie. Jeżeli przyda nam się dodatkowe 40 minut, cena sprzątania się nie zmieni. Jeśli więcej – otwarcie i od razu poinformujemy o tym, że cena się zmeni. Odbywa się to na samym początku realizacji zamówienia. Dodatkowy czas kosztuje 50 zł/h. Jeżeli opóźnienia w sprzątaniu odbywają się z naszej winy, nie dopłacacie do tego.
W 99% wypadków cena sprzątania się nie zmienia.
Jakość
Anulowanie, przeniesienie i edytowanie zamówienia
Składając zamówienie na stronie internetowej, otrzymujesz list z potwierdzeniem. Tam znajdziesz linki do płatności, edycji lub anulowania zamówienia.
Zamówienie możesz anulować samodzielnie maksymalnie 12 godzin przed rozpoczęciem. Jeśli do rozpoczęcia zlecenia pozostało mniej czasu, zadzwoń na call center lub napisz do nas w komunikatorach.
W koncie osobistym możesz wygodnie edytować i anulować zamówienia. Znajdziesz tam również listę Twoich przyszłych sprzątań, jeżeli jesteś zapisany na abonament. Datę i godzinę możesz zmienić.
Jeżeli na przykład zapisałeś się na sprzątanie raz w miesiącu, ale następne trzeba zrobić za 35 dni - nie martw się, koszt się nie zmieni, zniżka zostanie zachowana.
Możesz także samodzielnie zmienić regularność sprzątania, dodać konkretne opcje do kolejnego zamówienia, czy zamówić czyszczenie chemiczne razem ze sprzątaniem.
Składając zamówienie na stronie internetowej, otrzymujesz list potwierdzający. Zawiera link do edycji zamówienia. Zawsze możesz dodać dodatkowe opcje podczas sprzątania lub zrezygnować z niektórych usług. Twój rachunek zostanie skorygowany.
Zmiany można wygodnie wprowadzić przez swoje konto osobiste, możesz również zawsze do nas zadzwonić lub napisać. Dodać lub zrezygnować z niektórych opcji można także podczas samego sprzątania.
Zniżki
Konto osobiste
Będziesz mieć dostęp do historii wszystkich zamówień, wyboru określonego wykonawcy i bilansu. Przy pomocy konta możesz opłacać sprzątanie, zarządzać subskrypcją i grafikiem/naborem usług na Twoje przyszłe zamówienia.
Możesz edytować swoje dane osobowe, zobaczyć listę poprzednich zleceń oraz wystawiać oceny. Jeżeli wystawisz niską ocenę, nasi menadżerowie się z Tobą skontaktują w celu wyjaśnienia sytuacji.
Dostaniesz od nas kod polecający, który możesz wysłać swoim znajomym. Po złożeniu zamówienia oboje otrzymacie po 25 zł. Możesz wysłać kod do dowolnej liczby osób, za każde zamówienie otrzymasz pieniądze, którymi możesz zapłacić za sprzątanie (częściowo lub całkowicie).
Pranie mebli
Sprzątanie po remoncie
Dokładnie tak, jak przy zwykłym sprzątaniu: dwa niesięgające podłogi skrzydła to jedno okno, jedna sekcja do podłogi to jedno okno, drzwi balkonowe to jedno okno. Podwójne okna liczone są jak dwa okna.
To jest okno dwuskrzydłowe, liczy się je jako jedno okno
Jednoskrzydłowe wąskie okno to pół okna
Jeżeli Twoje okno ma trzy skrzydła, to 1,5 okna
Drzwi balkonowe i okno to 2 okna
Jedna sekcja do podłogi liczona jest jako jedno okno. Na obrazku jest 5 okien
Jeśli okna nie sięgają podłogi, są liczone po skrzydłach. Na obrazku są 2 okna (4 skrzydła)
Jeżeli w Twoim zamówieniu wychodzi 9,5 okna, zaokrąglij w dół do 9.
Jedno skrzydło/sekcja okna francuskiego (okno do podłogi), to jedno okno. Jeżeli masz podwójne okna, są one liczone jako dwa okna.
Możesz zamówić mycie okien oddzielnie lub razem ze sprzątaniem mieszkania. Zamówienie można opłacić kartą lub gotówką. W zimne miesiące okna myjemy tylko od wewnątrz.
Sprzątanie biur
Sprzątanie w abonamencie
Jeśli potrzebujesz regularnie korzystać z usług sprzątania, możesz wybrać ich częstotliwość podczas składania zamówienia. Na przykład co tydzień, raz na dwa tygodnie itd. Po zakończeniu zlecenia automatycznie utworzymy kolejne w wybranym przez Ciebie okresie. Jeżeli byłeś zadowolony z pracownika realizującego usługę (oceniłeś go na 5), zostanie on przydzielony do kolejnego zlecenia.
Na stronie zamówienia od razu zobaczysz informację o rabacie dla abonamentów na regularne sprzątanie. Po zakończeniu sprzątania otrzymasz SMS-a z datą i godziną kolejnego sprzątania (oraz link do edycji parametrów sprzątania). Wyślemy również przypomnienie o sprzątaniu na 2 dni przed planowanym terminem.
Oprócz SMS-a to samo potwierdzenie otrzymasz mailowo (możesz dodać sprzątanie jako wydarzenie do swojego kalendarza).
Wszystkie zamówione przez Ciebie usługi są dostępne na Twoim koncie osobistym: nie musisz rejestrować każdego osobno - po prostu użyj swojego numeru telefonu, aby się zalogować. W swoim koncie osobistym możesz edytować godzinę i datę sprzątania, przełożyć sprzątanie na inny dzień, wybrać innego sprzątacza, ocenić go lub zostawić komentarz.
Wcześniejsze anulowanie usług nie wpływa na Twoje zniżki za regularność!
Tak, zakładamy, że na Twoje sprzątanie zawsze przyjdzie ta sama osoba. Po pierwszym zamówieniu i pozytywnej ocenie wykonawca zostanie automatycznie przydzielony do kolejnego sprzątania. Jeżeli jakość usługi Ci nie odpowiada, wybierzemy inną osobie - oceń i wystaw opinię na Twoim koncie osobistym.
Tak, wszystkie daty i godziny są elastyczne. Otrzymasz SMS potwierdzający z linkiem do edycji daty, godziny i opcji sprzątania. Jeśli zarezerwowałeś sprzątanie raz w tygodniu, ale przełożyłeś termin i odbędzie się ono za 10 dni, Twoja tygodniowa zniżka nie zmieni się.
Nie stosujemy przedpłaty - po zakończeniu sprzątania płatność odbywa się za pośrednictwem terminala lub gotówką. Jeżeli anulujesz sprzątanie w czasie nie mniejszym niż 16 godzin przed zamówieniem, nie nie stracisz rabatu. Abonament możesz odnowić w dowolnym momencie.
Najwygodniejszą opcją opłacania usług jest podpięcie karty bankowej do konta osobistego - nie wykonujesz żadnych dodatkowych czynności, pieniądze są automatycznie pobierane po zrealizowaniu zamówienia.
Nie sporządzamy umów długoterminowych. Przy każdym sprzątaniu podpisujemy umowę na konkretną usługę. Dzięki temu abonament można w dowolnym momencie anulować i szybko odnowić. Cały mechanizm polega na tym, że nie trzeba pamiętać o sprzątaniu i zamawiać usług osobno. Abonament nie jest więc naszym sposobem na zarobienie pieniędzy z góry, a jedynie narzędziem do wygodnej organizacji procesu sprzątania w Twoim mieszkaniu.
Możesz pominąć jedno lub więcej sprzątań - anuluj lub przełóż następne zamówienie na swoim koncie lub przez link w wiadomości SMS/e-mail. Twoja zniżka i wybór sprzątającego oraz uwagi zostaną zapisane.